Klacht over Woonopmaat

Klacht over Woonopmaat

Heb je een klacht over ons?

Wij doen elke dag ons best om je goede service te bieden. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent over ons. Stuur dan je klacht via onderstaand klachtenformulier. We beoordelen de klacht en kijken dan graag samen naar een oplossing.

Wanneer ontvang je een reactie van ons op je klacht?
Na ontvangst van je klacht krijgt je binnen 1 week een eerste reactie van Woonopmaat.

Kun je jouw klacht niet met Woonopmaat oplossen?
Heb je jouw klacht bij Woonopmaat gemeld en vind je dat de klacht niet goed is afgehandeld en kom je er niet uit met Woonopmaat? Dan wijzen we je op drie mogelijkheden.

  1. De huurcommissie

Lees meer over hoe u dit moet doen via de website van de Huurcommissie. Let op: er zijn soms kosten aan verbonden.

2. De Geschillencommissie Kennemerland

Dit is een onafhankelijke commissie. Let op: de geschillencommissie neemt alleen zaken in behandeling die door Woonopmaat zijn afgehandeld met de schriftelijke conclusie is “we komen er samen niet uit”. Ga naar deze pagina voor meer informatie.

3. Meldpunt gemeenten Heemskerk en Beverwijk

Op 1 juli 2023 is de Wet goed verhuurderschap ingegaan. Meer informatie over de Wet goed verhuurderschap vind je op deze pagina.

Elke gemeente heeft sinds 1 januari 2024 een meldpunt voor ongewenst verhuurgedrag. Voor de gemeente Heemskerk doe je dat via: Meldpunt Heemskerk. Voor de gemeente Beverwijk doe je dat via: Meldpunt Beverwijk.