Regionale Geschillencommissie Kennemerland en IJmond
Regionale Geschillencommissie
Heb je een schriftelijke bevestiging van de afhandeling van je klacht door Woonopmaat ontvangen en ben je niet tevreden over de afhandeling van je klacht? Dan kan je naar de Regionale Geschillencommissie.
We gaan er natuurlijk vanuit dat we gezamenlijk je klacht naar tevredenheid kunnen oplossen. Als je tevreden bent, zijn wij dat ook. Het kan natuurlijk voorkomen dat je niet tevreden bent over de wijze waarop wij je klacht hebben afgehandeld. In dat geval kan je je richten tot de Regionale Geschillencommissie.
Dit is een onafhankelijke commissie zonder relatie tot Woonopmaat. De Geschillencommissie neemt alleen klachten in behandeling die al voldoende door Woonopmaat zijn afgehandeld. De commissie bestaat uit drie leden: één namens de huurders, één namens de verhuurders en een voorzitter. Voor informatie over de procedure klikt u hier.
Wil je een klacht melden bij de Regionale Geschillencommissie? Dit kan op verschillende manieren:
Klacht indienen bij de Regionale Geschillencommissie
https://geschillencommissie.net/
Klacht per post indienen
Regionale Geschillencommissie
Woningcorporaties Kennemerland en IJmond
Postadres
Antwoordnummer 1872
2000 WC Haarlem
Contact
email@geschillencommissie.net